Ziua ta e în fiecare zi!

Dacă ți-ai dorit vreodată să fii în rolul principal, acesta e momentul tău! Organizează petrecerea cu noi.

Cine schițează conceptul evenimentului tău?

Petrecerile aniversare tematice sunt o alegere premium pentru a celebra succesul, fericirea și dragostea pe care le trăim până în momentul prezent. Organizarea petrecerii necesită resurse creative direcționate direct spre viziunea sărbătoriților. 

Gândește-te la orice îți dorești de ziua ta și convinge-te că e posibil. Echipa noastră construiește zone diferite pentru distracție prin panouri personalizate, foto corners, aranjamente unice și jocuri de lumini.

Dacă te gândești din ce în ce mai des la ce le vei oferi invitaților tăi, alege Alegria pentru un concept complet și special gândit pentru tine.

Cum organizăm ziua ta de naștere perfectă?

Îți prezentăm fiecare pas prin care trecem împreună în sistemul Alegria de organizare a aniversării. Procesul este valabil indiferent de locația, numărul de persoane de la petrecere sau complexitatea conceptului.

1. Consultanță Gratuită

Creăm împreună un plan personalizat de design pentru ziua ta. Stabilim tema evenimentului, surprizele pentru invitați și decorațiunile principale din sală.

LP Petreceri Consiliere gratuita
LP Petreceri Livrarea conceptului

2. Livrarea conceptului

Primești în format digital o simulare de design a conceptului de eveniment bazată pe planul inițial prin care îți faci o idee clară despre cum va arăta ziua mult așteptată.

3. Update-ul designului

Integrăm feedback-ul primit de la ține și stabilim împreună ultimele detalii înainte de eveniment. În acest moment te poți bucura de ceea ce urmează pentru că totul este pregătit. 

LP petreceri Update design

4. Ziua ta specială, o amintire de neuitat

Noi ne ocupăm de tot procesul de creație și implementare, este momentul tău să te simți cel mai iubit erou. 

Serviciile Alegria

Produse dedicate

  • Baloane Tematice
  • Baloane Latex
  • Baloane Folie
  • Baloane cu heliu
  • Cifre de tort
  • Confetti
  • Propsuri
  • Buchete de flori aniversare

Servicii de închiriere

  • Photo corner tematic
  • Welcome Sign
  • Cifre luminoase LED
  • Instalații de lumini

Evenimente integrate

  • Concepte de eveniment
  • Designul sălii de eveniment
  • Aranjamente florale mese invitați
  • Aranjamente Candy Bar / Photo Corners
  • Cigar Bar
  • Instalații florale
  • Meniuri, invitații
  • Decorațiuni personalizate (în funcție de tema aleasă)

Beneficii

Proces personalizat pe dorințele tale

Găsim soluții creative pentru orice idee năstrușnică

Flori de calitate premium

Alegem cei mai buni furnizori pentru evenimentul tău.

Consiliere gratuită

Trecem împreună prin toți pașii pentru o aniversare de 10+.

Eveniment fără stres

Ai o echipă dedicată care realizează tot planul stabilit.

Primești ce comanzi

Nu apar schimbări neprevăzute sau surprize în buget.

Simulare digitală gratuită

Primește o simulare a evenimentului tău.

Ce spun clienții

Întrebări frecvente

Recomandarea noastră este să lansezi comanda de flori naturale cu minimum două săptămâni înainte de eveniment, astfel floristul se poate asigura că soiurile din aranjamentele tale sunt disponibile în cantitatea și culorile stabilite, având timp și de modificări sau adăugiri dacă este nevoie.

Toate florile din Alegria sunt aduse de furnizorii noștri naționali, ridicate direct din Olanda și America de Sud, astfel calitatea florilor este premium, ele fiind tratate chimic și rezistând temperaturilor ridicate.. Un atu al ședințelor de consiliere îl reprezintă expertiză floristilor care vă vor recomanda soiurile proaspete de sezon pentru a eficientiza la maximum durata de viață a florilor din designul floral pentru eveniment.

La decorațiunile ce includ baloane cu He, durata lor de viață este între 6 ore pentru baloanele Latex și 72 ore pentru baloanele folie. Ideal este sa fie montate în sală / design aproape de ora începerii evenimentului (sau cu ½ ore înainte). 

În funcție de complexitatea evenimentului dumneavoastră în termeni de număr de persoane, volum de lucru, tematică și complexitatea designului, echipa desemnată pentru dumneavoastră are componența următoare: arhitect de eveniment – vă ajută în a concepe toate detaliile de logistică, organizare, planning, concept și termene de execuție, designeri floristi principali & asistenți – vor da expertiza lor cu privire la alegerile potrivite din sezon și reguli cromatice, de armonie florală, vor executa planul de design în ziua evenimentului, manager, coordonator de eveniment și staff – sunt cei din spate care deși nu se văd, fac tot mecanismul să funcționeze, se ocupă de program, termene de livrare, execuția întregului eveniment cu pregătirea resurselor și activitățile de management.

Toate prețurile serviciilor noastre sunt afișate în cataloagele fizice sau pe paginile de produse din alegriastore.ro. Alegria este aproape de clienți, scopul nostru este să realizăm un eveniment exact așa cum vă doriți, într-un buget potrivit dumneavoastră. În cazul evenimentelor personalizate, alături de planul de design pe care îl primiți, există și cotațiile de preț pentru fiecare design în parte, astfel nu există surprize sau costuri extra neprevăzute în notă de plată. Totul se stabilește înainte de eveniment, la încheierea contractului de prestări servicii.

Există multiple variante de plată, atât online, cât și fizic, în sediul Alegria din Bârlad/București. La semnarea contractului este stipulat un avans (procentual % din valoarea totală a contractului) la momentul rezervarii serviciilor de închiriere și comanda fermă a florilor naturale, urmând ca înainte de evenimentul contractat să se achite integral – suma echivalentă valorii contractului. Procedăm astfel pentru a manageria bugetul de eveniment în termeni clari pentru a nu avea un stres în plus în ziua mult așteptată legat de costul florilor.

Tocmai din acest motiv extrem de frustrant și stresant am realizat un mod de colaborare cu clientul care nu a dat greș până acum. Știm cât este de dificil să îți imaginezi dacă florile tale preferate vor arăta bine împreună, astfel arhitecții noștri de eveniment îți vor prezența designul evenimentului vostru în diferite forme digitale (moodboards, schițe de design, palete cromatice, compoziții florale). Pentru o siguranța în plus, se pot solicita probe de aranjament, iar echipa noastră va realiza o simulare a aranjamentelor din ziua evenimentului unde puteți confirma planul de design, se pot schimba anumite flori dacă armonia nu funcționează, totul într-o comunicare constantă cu floristul desemnat evenimentului dumneavoastră.

Deși în weekend este timpul liber al tuturor, nu uită că orice florist, alături de echipa să lucrează intens la pregătirea și executarea lucrărilor pentru evenimentele curente între zilele de joi – duminică. Dacă dorești o comunicare promptă, vei beneficia de toată atenția echipei în primele zile ale săptămânii: luni – miercuri. Solicită oferte, discută cu managerii și arhitecții de eveniment în prima parte a săptămânii și vei avea parte de un proces plăcut, detaliat și autentic. 

Oana Rotaru scaled e1661801945238

Oana Rotaru

Arhitect de eveniment
Crina Tanasa scaled e1661801485872

Crina Tanasă

Event manager
Elena Coser scaled e1661801362365

Elena Coșer

Designer florist
Cristina Poting scaled e1661802360809

Cristina Potîng

Florist
Carmen Oprea scaled e1661803061705

Carmen Oprea

Asistent florist

Contactează-ne!

Intră în contact cu un consilier Alegria și cere o ofertă personalizată.

Numele tău *
Fill out this field
Emailul tău *
Te rog să introduci o adresă de email validă.
Telefon *
Fill out this field
Mesajul tău / Alte mențiuni *
Fill out this field
You need to agree with the terms to proceed

Crina Tanasă

Event manager

Sunt aici pentru a face din ziua ta de naștere o petrecere memorabilă. Contactează-mă pentru orice informație despre decorațiunile de închiriat sau rezervarea serviciilor și pachetelor de eveniment și suntem gata să îți organizăm cea mai frumoasă petrecere la care te poți aștepta! Visează, noi o transformăm în realitate!

Crina Tanasa scaled e1661801485872

Crina Tanasă

Event manager