Recomand din toată inima această florărie. Aranjamentele sunt deosebite și la un preț foarte bun, iar personalul este foarte săritor, drăguț care mă face să mă simt tare bine de fiecare dată.
![](https://alegriastore.ro/wp-content/uploads/2022/10/Carusel_34-1.jpg)
Organizarea nunții este un proces complex, iar datorită experienței noastre de peste 30 ani, putem realiza, după viziunea și dorințele dumneavoastră, un eveniment cu adevărat memorabil. Florile au scopul de a înfrumuseța spațiul intim conturat de iubire. Designul floral în cadrul nunții este puntea centrală a temei aleasă, ori dovada eleganței infinite.
Prin conceptele de eveniment reușim să aducem o dorință la nivel de realitate. Îmbinăm toate simțurile pentru o experiență completă, de la armonia cromatică, la atingerea texturilor folosite, până la a te simți acaparat de mirosul exotic de eucalipt. Arhitecții de eveniment, alături de designeri, floristi, manageri, asistenți și coordonator se ocupă de evenimentul dumneavoastră de la A la Z pentru a avea o experiență relaxată, organizată în detaliu, perfectă pentru voi.
Îți prezentăm fiecare pas prin care trecem împreună în sistemul Alegria de organizare a nunții tale.Procesul este valabil indiferent de locația, numărul de persoane de la nunta ta sau complexitatea conceptului.
Creăm împreună un plan personalizat de design pentru nunta voastră. Stabilim tema evenimentul, florile de nuntă, buchetul miresei, decorațiunile principale din sală.
Primești în format digital o simulare de design a conceptului de nuntă bazată pe planul inițial prin care îți faci o idee clară despre cum va arăta ziua voastră.
Integrăm feedback-ul primit de la voi și stabilim împreună ultimele detalii înainte de eveniment. În acest moment puteți respiră ușurați pentru că știți exact cum va arăta nunta voastră.
Noi ne ocupăm de tot procesul de creație și implementare, este momentul vostru de fericire.
Recomand din toată inima această florărie. Aranjamentele sunt deosebite și la un preț foarte bun, iar personalul este foarte săritor, drăguț care mă face să mă simt tare bine de fiecare dată.
Cea mai profesionistă echipă pe care o puteți avea la evenimentele importante din viață voastră! Atenția pentru dorințele clienților dar și pentru detalii este o mare calitate a echipei Alegria. Au reușit să facă din ziua nunții o amintire extraordinară doar pentru că au pus enorm de mult suflet în muncă depusă. Relația cu clienții lor este menținută prin respect,colaborare și multă atenție la dorințele acestora. Un mare mulțumesc Oanei care este un om extraordinar, dar mai presus de toate un talent înnăscut care vă poate face din ziua nunții un vis!!!!
Aș fi putut scrie “Recomand cu încredere” însă acești oameni merită mult mai mult. Echipa Alegria Flowers&Events a fost alături de noi la fiecare eveniment important din viața noastră (cerere în căsătorie, cununia civilă și religioasă, nuntă, botez, aniversări). De fiecare data au înțeles ce ne dorim doar printr-o simplă conversație și au transformat fiecare eveniment în basm. Înțelegători, răbdători și foarte atenți la nevoile și dorințele noastre. Mulțumesc pentru flexibilitate, profesionalism, decoruri și aranjamente florale unice. Abia așteptăm noi colaborări!
Serviciile raport calitate/preț extraordinar de bune! Staff foarte prietenos. Aș reveni cu cea mai mare încredere și cu cel mai mare drag de fiecare dată la voi! Mulțumim pentru tot!
Seriozitate, profesionalism și bun gust!! Fie ca este vorba de o zi de naștere, o petrecere, un început de an școlar – mereu mulțumiți de colaborarea cu Alegria!
Servicii de înaltă calitate!!! Totul a fost bine aranjat și pus la punct, decorul la biserica și Corner-ul au fost exact cum mi-am dorit, să nu mai vorbesc de buchete, au fost perfecte. Personalul știe să îți creeze o poveste și să îți ofere ceea ce ai nevoie!!! Mulțumesc frumos echipei Alegria pentru colaborare!!!
Recomand cu mare drag Alegria,cu toată încrederea, bucuria și mulțumirea. Le sunt recunoscătoare atât pentru toate comenzile realizate cât și pentru seriozitate, promtitudine și nu în ultimul rând comunicare și înțelegerea tuturor cerințelor solicitate de mine. Produsele realizate de mâinile lor sunt unice și magice.Cu această ocazie țin să le mulțumesc încă odată și să le felicit pentru artă pe care o practică.
Recomand cu încredere Alegria pentru serviciile lor de cea mai înaltă calitate, pentru echipa profesionistă care își face întotdeauna treaba cu seriozitate și cu deosebită atenție la orice detaliu, pentru promptitudinea de care dau dovadă oricând îi solicit dar și pentru că de fiecare dată mi-au realizat aranjamentele de flori și evenimentele exact așa cum am visat.
Mulțumesc personalului pe această cale și sper să rămâneți cât mai mulți ani alături de noi pentru a ne ajută la realizarea evenimentelor speciale din viețile noastre în modul vostru atât de elegant și cu bun gust!
Creativitate la superlativ! Serviciul și calitatea oferită sunt extraordinare. Toate dorințele devin realitate în mâinile acestor oameni minunați!
Ziua nunții noastre a fost că o poveste și un vis devenit realitate cu ajutorul aranjamentelor, buchetelor și atenția acordată fiecărui detaliu. Orice vis poate deveni realitate în mâinile specialiștilor!
Mulțumim că ați fost și sunteți alături de noi, în fiecare moment special din viață noastră!
Recomandarea noastră este să lansezi comanda de flori naturale cu minimum două săptămâni înainte de eveniment, astfel floristul se poate asigura că soiurile din aranjamentele tale sunt disponibile în cantitatea și culorile stabilite, având timp și de modificări sau adăugiri dacă este nevoie.
Toate florile din Alegria sunt aduse de furnizorii noștri naționali, ridicate direct din Olanda și America de Sud, astfel calitatea florilor este premium, ele fiind tratate chimic și rezistând temperaturilor ridicate.. Un atu al ședințelor de consiliere îl reprezintă expertiză floristilor care vă vor recomanda soiurile proaspete de sezon pentru a eficientiza la maximum durata de viață a florilor din designul floral pentru eveniment.
În funcție de complexitatea evenimentului dumneavoastră în termeni de număr de persoane, volum de lucru, tematică și complexitatea designului, echipa desemnată pentru dumneavoastră are componența următoare: arhitect de eveniment – vă ajută în a concepe toate detaliile de logistică, organizare, planning, concept și termene de execuție, designeri floristi principali & asistenți – vor da expertiza lor cu privire la alegerile potrivite din sezon și reguli cromatice, de armonie florală, vor executa planul de design în ziua evenimentului, manager, coordonator de eveniment și staff – sunt cei din spate care deși nu se văd, fac tot mecanismul să funcționeze, se ocupă de program, termene de livrare, execuția întregului eveniment cu pregătirea resurselor și activitățile de management.
Toate prețurile serviciilor noastre sunt afișate în cataloagele fizice sau pe paginile de produse din alegriastore.ro. Alegria este aproape de clienți, scopul nostru este să realizăm un eveniment exact așa cum vă doriți, într-un buget potrivit dumneavoastră. În cazul evenimentelor personalizate, alături de planul de design pe care îl primiți, există și cotațiile de preț pentru fiecare design în parte, astfel nu există surprize sau costuri extra neprevăzute în notă de plată. Totul se stabilește înainte de eveniment, la încheierea contractului de prestări servicii.
Există multiple variante de plată, atât online, cât și fizic, în sediul Alegria din Bârlad/București. La semnarea contractului este stipulat un avans (procentual % din valoarea totală a contractului) la momentul rezervarii serviciilor de închiriere și comanda fermă a florilor naturale, urmând ca înainte de evenimentul contractat să se achite integral – suma echivalentă valorii contractului. Procedăm astfel pentru a manageria bugetul de eveniment în termeni clari pentru a nu avea un stres în plus în ziua mult așteptată legat de costul florilor.
Tocmai din acest motiv extrem de frustrant și stresant am realizat un mod de colaborare cu clientul care nu a dat greș până acum. Știm cât este de dificil să îți imaginezi dacă florile tale preferate vor arăta bine împreună, astfel arhitecții noștri de eveniment îți vor prezența designul evenimentului vostru în diferite forme digitale (moodboards, schițe de design, palete cromatice, compoziții florale). Pentru o siguranța în plus, se pot solicita probe de aranjament, iar echipa noastră va realiza o simulare a aranjamentelor din ziua evenimentului unde puteți confirma planul de design, se pot schimba anumite flori dacă armonia nu funcționează, totul într-o comunicare constantă cu floristul desemnat evenimentului dumneavoastră.
Deși în weekend este timpul liber al tuturor, nu uita că orice florist, alături de echipa sa lucrează intens la pregătirea și executarea lucrărilor pentru evenimentele curente între zilele de joi – duminică. Dacă dorești o comunicare promptă, vei beneficia de toată atenția echipei în primele zile ale săptămânii: luni – miercuri. Solicită oferte, discută cu managerii și arhitecții de eveniment în prima parte a săptămânii și vei avea parte de un proces plăcut, detaliat și autentic.
Intră în contact cu un asistent Alegria și cere o ofertă personalizată.
Arhitect de eveniment
Vreau să fiu alături de tine în acest proces, știu cât de dificil este să îți organizezi nunta, sunt aici pentru a face din visul tău un eveniment memorabil. Dacă simți că ai nevoie de ajutor, contactează-mă!