Arhitectură de eveniment

Alegria Flowers & Events are misiunea de a realiza evenimente unice pentru dumneavoastră, care ating toate simțurile și vă conduc într-o lume nesfârșită a visării și a reflexiei.

Prin echipele noastre, timp de 32 de ani, am reușit să facem din fiecare eveniment, un moment real de bucurie și o amintire cu adevărat, de neuitat. 

Această categorie reprezintă modelul de lucru în organizarea evenimentelor, de la un plan de design, până la execuția echipei și coordonarea în timp real a evenimentului dumneavoastră.

Serviciile din categoria ARHITECTURĂ DE EVENIMENT sunt realizate în mai multe etape distincte, fiecare răspunzând la nevoi specifice și momente clare ale evenimentului.

  • Event Planning 
  • Event Design
  • Event Management
  • Event Coordinating 

Event Planning

Acest serviciu este parte integrantă din orice eveniment de succes la nivelul căruia un event planner consiliază, organizează și construiește un plan de acțiune pentru fiecare parte a evenimentului dumneavoastră.

Un organizator de evenimente se ocupă cu:

  • realizarea bugetului de eveniment și distribuția lui 
  • organizează întâlniri cu furnizorii, designerii și managerii de localuri
  • ține evidența procesului, a oamenilor implicați și a oaspeților
  • realizează planuri de siguranță și se asigură de buna desfășurare a evenimentului până în ziua cea mare
  • organizează orice tip de eveniment/petrecere (Petrecerea Burlacilor/ a Burlacitelor, Nuntă, Botez, Aniversare, Ciorbă de Potroace, Concerte, Aniversari Corporate, Baluri)

Event Design 

Serviciul creativ de event design ocupă un rol important în realizarea evenimentelor în cel mai mic detaliu, urmând un fir roșu. Așa cum orice poveste are un fir narativ, fiecare eveniment este unic și reflectă personalitatea celor ce fac parte din el. Prin acest serviciu, evenimentul dumneavoastră, fie că este cea mai așteptată zi, nunta, fie că sărbătorim venirea pe lume a micilor creștini, este realizat cu finețe de către designerii noștri de evenimente. 

Echipa de design realizează:

  • o tematică completă a evenimentului
  • ghidare în toate ariile evenimentului pentru a respecta tema
  • consiliere și suport în construirea tabloului de nuntă
  • iluminarea spațiului destinat evenimentului
  • aducerea elementelor de design interior în decorarea spațiului
  • personalizarea evenimentului în tema construită

Event Management

Organizarea tuturor echipelor, a firmelor și a furnizorilor care contribuie la realizarea evenimentului dumneavoastră stă în slujba managerului de eveniment, rol care îl poziționează încă din săptămâna evenimentului să se ocupe de echipele din teren pentru realizarea tuturor momentelor la timp.

Managerul de eveniment se ocupă de:

  • organizarea eficientă a echipelor implicate (echipe de floriști, designeri, sunetisti, catering, iluminare, artiști,…etc)
  • asigurarea fluxului rapid pentru fiecare parte componentă a evenimentului
  • managementul transporturilor
  • asistarea tuturor echipelor de lucru înainte și în timpul evenimentului

Event Coordinating

Coordonatorul de eveniment are rolul de a fi mâna dreaptă a protagoniștilor evenimentului, organizându-i pe cei implicați de la început și până la final. Acesta răspunde pentru încadrarea în orele stabilite de la un moment la altul și rezolvă situații critice, atunci când ai nevoie de un profesionist lângă tine.

 El se ocupă de:

  • organizarea în ziua evenimentului a momentelor (gătitul miresei, cununia civilă,
  • cununia religioasă, ședința foto, recepția, petrecere)
  • sincronizarea programului de servire 
  • programul formației 
  • realizarea comunicării între părțile implicate (locație-muzică-miri-artiști-oaspeți)