Cum arată nunta voastră de vis?

Evenimentele de succes le scriem împreună, prin emoție și autenticitate – organizarea nunții cu Alegria

Cine schițează povestea voastră de iubire?

Organizarea nunții este un proces complex, iar datorită experienței noastre de peste 30 ani, putem realiza, după viziunea și dorințele dumneavoastră, un eveniment cu adevărat memorabil. Florile au scopul de a înfrumuseța spațiul intim conturat de iubire. Designul floral în cadrul nunții este puntea centrală a temei aleasă, ori dovada eleganței infinite. 

Prin conceptele de eveniment reușim să aducem o dorință la nivel de realitate. Îmbinăm toate simțurile pentru o experiență completă, de la armonia cromatică, la atingerea texturilor folosite, până la a te simți acaparat de mirosul exotic de eucalipt. Arhitecții de eveniment, alături de designeri, floristi, manageri, asistenți și coordonator se ocupă de evenimentul dumneavoastră de la A la Z pentru a avea o experiență relaxată, organizată în detaliu, perfectă pentru voi.



Cum organizăm nunta voastră de vis?

Îți prezentăm fiecare pas prin care trecem împreună în sistemul Alegria de organizare a nunții tale.Procesul este valabil indiferent de locația, numărul de persoane de la nunta ta sau complexitatea conceptului.

1. Consultanță Gratuită

Creăm împreună un plan personalizat de design pentru nunta voastră. Stabilim tema evenimentul, florile de nuntă, buchetul miresei, decorațiunile principale din sală.

Contact, Telefon Alegria - Florărie Bârlad & Organizări Evenimente. Contactează-ne pentru o comandă de flori, livrări și organizarea evenimentelor. Ai livrarea gratuită în Bârlad la orice comandă de minime 150 lei, consilieri gata să îți ofere cele mai frumoase și proaspete flori pentru surprize în Bârlad și în împrejurimi!

2. Livrarea conceptului de nuntă

Primești în format digital o simulare de design a conceptului de nuntă bazată pe planul inițial prin care îți faci o idee clară despre cum va arăta ziua voastră.

3. Update-ul designului

Integrăm feedback-ul primit de la voi și stabilim împreună ultimele detalii înainte de eveniment. În acest moment puteți respiră ușurați pentru că știți exact cum va arăta nunta voastră.

4. Nunta voastră de Vis

Noi ne ocupăm de tot procesul de creație și implementare, este momentul vostru de fericire.

Serviciile Alegria

Flori de nuntă

Servicii de închiriere

 Evenimente integrate

  • Concepte de nuntă
  • Designul sălii de eveniment
  • Aranjamente florale pentru prezidiu
  • Aranjamente florale mese invitați
  • Baloane He
  • Instalații florale
  • Meniuri, plicuri de dar, invitații
  • Welcome Sign
  • Decorațiuni personalizate (în funcție de nevoile voastre)

Beneficii

Proces personalizat pe dorințele tale

Găsim soluții creative pentru orice idee năstrușnică

Flori de calitate premium

Alegem cei mai buni furnizori pentru nunta ta.

Consiliere gratuită

Trecem împreună prin toți pașii pentru o nuntă de 10+.

Eveniment fără stres

Ai o echipă dedicată care realizează tot planul stabilit.

Primești ce comanzi

Nu apar schimbări neprevăzute sau surprize în buget.

Simulare digitală gratuită

Primește o simulare a evenimentului tău.

Ce spun clienții

Întrebări frecvente

Recomandarea noastră este să lansezi comanda de flori naturale cu minimum două săptămâni înainte de eveniment, astfel floristul se poate asigura că soiurile din aranjamentele tale sunt disponibile în cantitatea și culorile stabilite, având timp și de modificări sau adăugiri dacă este nevoie.

Toate florile din Alegria sunt aduse de furnizorii noștri naționali, ridicate direct din Olanda și America de Sud, astfel calitatea florilor este premium, ele fiind tratate chimic și rezistând temperaturilor ridicate.. Un atu al ședințelor de consiliere îl reprezintă expertiză floristilor care vă vor recomanda soiurile proaspete de sezon pentru a eficientiza la maximum durata de viață a florilor din designul floral pentru eveniment.

În funcție de complexitatea evenimentului dumneavoastră în termeni de număr de persoane, volum de lucru, tematică și complexitatea designului, echipa desemnată pentru dumneavoastră are componența următoare: arhitect de eveniment – vă ajută în a concepe toate detaliile de logistică, organizare, planning, concept și termene de execuție, designeri floristi principali & asistenți – vor da expertiza lor cu privire la alegerile potrivite din sezon și reguli cromatice, de armonie florală, vor executa planul de design în ziua evenimentului, manager, coordonator de eveniment și staff – sunt cei din spate care deși nu se văd, fac tot mecanismul să funcționeze, se ocupă de program, termene de livrare, execuția întregului eveniment cu pregătirea resurselor și activitățile de management.

Toate prețurile serviciilor noastre sunt afișate în cataloagele fizice sau pe paginile de produse din alegriastore.ro. Alegria este aproape de clienți, scopul nostru este să realizăm un eveniment exact așa cum vă doriți, într-un buget potrivit dumneavoastră. În cazul evenimentelor personalizate, alături de planul de design pe care îl primiți, există și cotațiile de preț pentru fiecare design în parte, astfel nu există surprize sau costuri extra neprevăzute în notă de plată. Totul se stabilește înainte de eveniment, la încheierea contractului de prestări servicii.

Există multiple variante de plată, atât online, cât și fizic, în sediul Alegria din Bârlad/București. La semnarea contractului este stipulat un avans (procentual % din valoarea totală a contractului) la momentul rezervarii serviciilor de închiriere și comanda fermă a florilor naturale, urmând ca înainte de evenimentul contractat să se achite integral – suma echivalentă valorii contractului. Procedăm astfel pentru a manageria bugetul de eveniment în termeni clari pentru a nu avea un stres în plus în ziua mult așteptată legat de costul florilor.

Tocmai din acest motiv extrem de frustrant și stresant am realizat un mod de colaborare cu clientul care nu a dat greș până acum. Știm cât este de dificil să îți imaginezi dacă florile tale preferate vor arăta bine împreună, astfel arhitecții noștri de eveniment îți vor prezența designul evenimentului vostru în diferite forme digitale (moodboards, schițe de design, palete cromatice, compoziții florale). Pentru o siguranța în plus, se pot solicita probe de aranjament, iar echipa noastră va realiza o simulare a aranjamentelor din ziua evenimentului unde puteți confirma planul de design, se pot schimba anumite flori dacă armonia nu funcționează, totul într-o comunicare constantă cu floristul desemnat evenimentului dumneavoastră.

Deși în weekend este timpul liber al tuturor, nu uita că orice florist, alături de echipa sa lucrează intens la pregătirea și executarea lucrărilor pentru evenimentele curente între zilele de joi – duminică. Dacă dorești o comunicare promptă, vei beneficia de toată atenția echipei în primele zile ale săptămânii: luni – miercuri. Solicită oferte, discută cu managerii și arhitecții de eveniment în prima parte a săptămânii și vei avea parte de un proces plăcut, detaliat și autentic. 

Echipa noastră

Oana Rotaru

Arhitect de eveniment

Crina Tanasă

Event manager

Elena Coșer

Designer florist

Cristina Potîng

Florist

Carmen Oprea

Asistent florist

Contactează-ne!

Intră în contact cu un asistent Alegria și cere o ofertă personalizată.

Numele tău *
Fill out this field
Emailul tău *
Te rog să introduci o adresă de email validă.
Telefon *
Fill out this field
Scrie-ne detalii despre evenimentul vostru *
Fill out this field
You need to agree with the terms to proceed

Oana Rotaru

Arhitect de eveniment

Vreau să fiu alături de tine în acest proces, știu cât de dificil este să îți organizezi nunta, sunt aici pentru a face din visul tău un eveniment memorabil. Dacă simți că ai nevoie de ajutor, contactează-mă!