Care e povestea ta preferată?

Oragnizează botezul cu temele Alegria de eveniment, alături de personajele favorite.

Cine schițează conceptul de eveniment?

Botezul reprezintă motivul de bucurie al frumoșilor părinți pentru întregirea familiei lor. Micuții creștinați au ocazia să fie protagoniștii propriilor basme.

Temele alese la evenimentul dumneavoastră sunt fără limite. Amenajăm orice spațiu cu decorațiuni florale, baloane, drapaje, toate personalizate momentului fericit. Gama largă de decorațiuni și concepte de eveniment ne oferă posibilitatea întregirii tuturor dorințelor dumneavoastră într-un eveniment memorabil prin serviciile de organizare a botezului.

Bucuria poate poposi atât în lumea copiilor, cât și în cea a adulților cu serviciile de planning și coordonare. De la decorul bisericii, la candy bar, cheese bar și animatori, mașini de baloane și multe alte suprize, botezul se poate ridica la nivelul unei experiențe complete pentru toți oaspeții prezenți.

Cum organizăm botezul de poveste?

Îți prezentăm fiecare pas prin care trecem împreună în sistemul Alegria de organizare a botezului. Procesul este valabil indiferent de locația, numărul de persoane de la botezul micuțului sau complexitatea conceptului.

1. Consultanță Gratuită

Creăm împreună un plan personalizat de design pentru botezul copilului. Stabilim tema evenimentului, personajele principale, lumânarea de botez, decorațiunile principale din sală.

Contact, telefon Alegria - Florărie Bârlad & organizări evenimente

2. Livrarea conceptului de botez

Primești în format digital o simulare de design a conceptului de botez bazată pe planul inițial prin care îți faci o idee clară despre cum va arăta ziua evenimentului.

3. Update-ul designului

Integrăm feedback-ul primit de la voi și stabilim împreună ultimele detalii înainte de eveniment. În acest moment puteți respiră ușurați pentru că știți exact cum va arăta botezul vostru de poveste.

4. Botezul din cărțile de povești

Noi ne ocupăm de tot procesul de creație și implementare, este momentul vostru de fericire, ca familie.

Beneficii

Proces personalizat pe dorințele tale

Găsim soluții creative pentru orice idee năstrușnică

Flori de calitate premium

Alegem cei mai buni furnizori pentru evenimentul tău.

Consiliere gratuită

Trecem împreună prin toți pașii pentru un botez de 10+.

Eveniment fără stres

Ai o echipă dedicată care realizează tot planul stabilit.

Primești ce comanzi

Nu apar schimbări neprevăzute sau surprize în buget.

Simulare digitală gratuită

Primește o simulare a evenimentului tău.

Ce spun clienții

Serviciile Alegria

Florile dedicate botezului 

  • Lumânare de botez 
  • Aranjament Cristelniță

Produse dedicate 

  • Trusou de botez
  • Seturi de botez
  • Ținute tematice

Servicii de închiriere

  • Decor de biserică interior
  • Decor de biserică exterior
  • Serviciul de amenajare băița acasă (a două zi după botez)
  • Photo corner tematic

 Evenimente integrate

  • Concepte de eveniment
  • Designul sălii de eveniment
  • Aranjamente florale pentru prezidiu
  • Aranjamente florale mese invitați
  • Balone He
  • Instalații florale
  • Meniuri, plicuri de dar, invitații
  • Welcome Sign
  • Decorațiuni personalizate (în funcție de tema aleasă)

Întrebări frecvente

Recomandarea noastră este să lansezi comanda de flori naturale cu minimum două săptămâni înainte de eveniment, astfel floristul se poate asigura că soiurile din aranjamentele tale sunt disponibile în cantitatea și culorile stabilite, având timp și de modificări sau adăugiri dacă este nevoie.

Toate florile din Alegria sunt aduse de furnizorii noștri naționali, ridicate direct din Olanda și America de Sud, astfel calitatea florilor este premium, ele fiind tratate chimic și rezistând temperaturilor ridicate din iunie-august. Un atuu al ședințelor de consiliere îl reprezintă expertiză floristilor care vă vor recomanda soiurile proaspete de sezon pentru a eficientiza la maximum durata de viață a florilor din designul floral pentru botez.

În funcție de complexitatea evenimentului dumneavoastră în termeni de număr de persoane, volum de lucru, tematică și complexitatea designului, echipa desemnată pentru botezul dumneavoastră are componența următoare: arhitect de eveniment – vă ajută în a concepe toate detaliile de logistică, organizare, planning, concept și termene de execuție, designeri floristi principali & asistenți – vor da expertiza lor cu privire la alegerile potrivite din sezon și reguli cromatice, de armonie florală, vor executa planul de design în ziua evenimentului, manager, coordonator de eveniment și staff – sunt cei din spate care deși nu se văd, fac tot mecanismul să funcționeze, se ocupă de program, termene de livrare, execuția întregului eveniment cu pregătirea resurselor și activitățile de management.

Toate prețurile serviciilor noastre sunt afișate în cataloagele fizice sau pe paginile de produse din alegriastore.ro. Alegria este aproape de clienți, scopul nostru este să realizăm un eveniment exact așa cum vă doriți, într-un buget potrivit dumneavoastră. În cazul evenimentelor personalizate, alături de planul de design pe care îl primiți, există și cotațiile de preț pentru fiecare design în parte, astfel nu există surprize sau costuri extra neprevăzute în notă de plată. Totul se stabilește înainte de botez, la încheierea contractului de prestări servicii.

Există multiple variante de plată, atât online, cât și fizic, în sediul Alegria din Bârlad/București. La semnarea contractului este stipulat un avans (procentual % din valoarea totală a contractului) la momentul rezervarii serviciilor de închiriere și comanda fermă a florilor naturale, urmând ca înainte de evenimentul contractat să se achite integral – suma echivalentă valorii contractului. Procedăm astfel pentru a manageria bugetul de botez în termeni clari pentru a nu avea un stres în plus în ziua evenimentului legat de costul florilor.

Tocmai din acest motiv extrem de frustrant și stresant am realizat un mod de colaborare cu clientul care nu a dat greș până acum. Știm cât este de dificil să îți imaginezi dacă florile tale preferate vor arăta bine prin tema aleasă, astfel arhitecții noștri de eveniment îți vor prezența designul evenimentului vostru în diferite forme digitale (moodboards, schițe de design, palete cromatice, compoziții florale). Pentru o siguranța în plus, se pot solicita probe de aranjament, iar echipa noastră va realiza o simulare a aranjamentelor din ziua botezului unde puteți confirma planul de design, se pot schimba anumite flori dacă armonia nu funcționează, totul într-o comunicare constantă cu floristul desemnat evenimentului dumneavoastră.

Echipa noastră

Oana Rotaru

Arhitect de eveniment

Crina Tanasă

Event manager

Elena Coșer

Designer florist

Cristina Potîng

Florist

Carmen Oprea

Asistent florist

Contactează-ne!

Intră în contact cu un asistent Alegria și cere o ofertă personalizată.

Numele tău *
Fill out this field
Emailul tău *
Te rog să introduci o adresă de email validă.
Telefon *
Fill out this field
Mesajul tău / Alte mențiuni *
Fill out this field
You need to agree with the terms to proceed

Oana Rotaru

Arhitect de eveniment

Vreau să fiu alături de tine în acest proces, știu cât de dificil este să îți organizezi nunta, sunt aici pentru a face din visul tău un eveniment memorabil. Dacă simți că ai nevoie de ajutor, contactează-mă!