Despre Alegria

Alegria Flowers & Events a apărut în 2015 din pasiune pentru arta florală și design. Povestea brandului Alegria începe cu mult înainte ca momentele speciale să fie în atenția publicului. 

În August 1966 Mary apare pe lume, primul copil al familiei, înzestrată cu un simț artistic aparte, condusă de o personalitate puternică. Crescând în natura bogată a României pitorești, Mary a cunoscut dragostea pentru flori zece ani mai târziu, prin bujorii de un roz pudrat din grădina bunicii. Parfumul lor și fragilitatea ce-i caracterizează a trezit în fondatoarea MIREASA GROUP o misiune pentru a oferi din această pasiune si celorlalți. 

De la un buchet de mireasă făcut cadou în ziua nunții de către Mary la vârsta de 14 ani, au urmat 32 de ani în care echipa formată de ea, prin ajutorul familiei, a adus fericirea pe chipul mireselor în zeci de mii de evenimente reușite. 

Prin aceeași influență a familiei, pasiunea și expertiza designului floral au fost preluate de către Oana, unica fiică a familiei fondatoare. Din 2015 Oana, alături de Mary, aduc inovație în organizarea de evenimente, punând accentul pe stimularea tuturor simțurilor atunci când optezi pentru un eveniment marca Alegria. Semnătura brandului se păstrează în fiecare zi prin sistemul de livrare al florilor în Barlad, Vaslui și Focșani. 

Succesul atins s-a materializat în extinderea activității pe toate ariile de interes ale industriei de organizări evenimente, lansând saloanele de eveniment ROYAL GOLD & ROYAL GREEN. Odată cu această etapă am introdus serviciile complete în arhitectura de eveniment care aduc împreună arhitecți, designeri, floriști, event planners, organizatori, manageri și asistenți pentru a realiza evenimentul clienților noștri de la A la Z, în cele mai mici detalii. 

Misiunea noastră este să vă transformăm visul  în realitate. De la o cerere în căsătorie la ziua nunții, până la o zi de naștere sau o petrecere corporate, în toate sărbătorile din an, echipa Alegria este pregătită să își rezerve responsabilitatea fericirii dumneavoastră în astfel de clipe importante din viață.  

logoalegria

Despre echipa Alegria

De sărbători, echipa Alegria se transforma în spiridușii moșului, ocupându-se de cadourile pentru cei dragi, amenajarea căminului dumneavoastră prin decorul casei de Crăciun și realizarea aranjamentelor florale tematice. 

Consilierii noștri va ajuta online sau fizic, în show-room, sa alegeți decoratiunile potrivite pentru acest craciun, în fuctie de preferintele dumneavoastra. 

Asistenții pregătesc și ambaleaza cadourile tematice, menite pentru a-i surprinde pe cei dragi, familie, prieteni sau apropiati. 

Floriștii realizează buchetele de Crăciun, coronițele pentru uși, dar și aranjamentele pentru zonele principale ale casei. 

Echipa de montaj și amenajare, împreuna cu designeri, floriști și consilieri se ocupă de infrumusetarea caminului dumneavoastra pentru a simți acest craciun ca pe-o poveste plina de culoare, lumini si iubire.

IMG 1875

Oana – cofondator ALEGRIA FLOWERS & EVENTS
Manager & Event Architect
oana@alegriastore.ro

Tel. 0734 495 085

Mary – cofondator ALEGRIA FLOWERS & EVENTS
Manager & Florist
contact@alegriasore.ro

Tel. 0722 263 475

Elena – Sales Manager ALEGRIA FLOWERS & EVENTS
contact@alegriasore.ro

Crina – Event Manager & Coordinator ALEGRIA FLOWERS & EVENTS
contact@alegriasore.ro

Cristina – Florist & Assistant ALEGRIA FLOWERS & EVENTS
contact@alegriasore.ro

Meniu